Program KARTA MIESZKAŃCA ŁAZISK GÓRNYCH został uruchomiony
Zachęcamy do składania wniosków o wydanie Karty Mieszkańca, która upoważnia posiadacza do zniżek, ulg, preferencji i uprawnień.
Kto może otrzymać Kartę Mieszkańca?
- osoba zameldowana w mieście Łaziska Górne na pobyt stały,
- osoba zameldowana w mieście Łaziska Górne na pobyt czasowy, która rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych w Łaziskach Górnych,
- osoba wykazująca rozliczanie w Łaziskach Górnych podatku dochodowego od osób fizycznych (zamieszkuje w mieście Łaziska Górne bez zameldowania),
- dzieci (osoby poniżej 18 roku życia) osób uprawnionych – w tym podopieczni – spełniających powyższe wymagania, wspólnie z nimi zamieszkujące do ukończenia 25 lat, z tym, że dzieci powyżej 18 roku życia muszą być uczniami szkół średnich lub studentami.
Wniosek o wydanie Karty Mieszkańca należy wypełnić, a następnie przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych (Plac Ratuszowy 1, 43-170, Łaziska Górne) drogą:
- pocztową,
- elektroniczną poprzez platformę ePUAP.
Wniosek będzie również dostępny w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Łaziskach Górnych – pokój nr 12.
Wejdź na stronę w celu pozyskania informacji.